pondělí 5. srpna 2013

PRO INSPIRACI: Rodinná oslava s veganským občerstvením

Pokud se rozhodnete pořádat oslavu, určitě se nemusíte bát pustit se do přípravy veganského občerstvení. Stravují-li se vaši přátelé či rodina klasicky, odpovíte jim alespoň na tak často kladenou otázku, co že to tedy vegani vlastně jí a zároveň je můžete inspirovat k obohacení jídelníčku o nové zajímavé produkty nebo chutě. 

A ikdyž sami vegani nejste, i tak může být velmi zajímavé, použít veganské občerstvení a zpestřit tak svoji párty o něco nového a zajímavého. Připravit můžete různé druhy pomazánek, dipy, řízky z různých surovin, ovocné či zeleninové saláty a sladké zákusky. Můžete se pustit i do grilování, různých druhů "veganského masa", zeleniny, nebo připravte špízy. Fantazii se meze nekladou.
Z mé vlastní zkušenosti vím, že lidé veganské občerstvení většinou ocení a sami se diví tomu, jak dobré může být. 


Pro inspiraci přidávám fotografie pokrmů, které jsem připravovala na poslední rodinnou oslavu. V nejbližší době přidám i všechny recepty. 
A zde je první z nich :
Šopský salát s "tofu balkánem"

A co že jsou ty další barevné dobroty? Chlebíčky s pomazánkou z černých oliv, mrkvovou a feferonkovou pomazánkou, tortilly plněné sojovými řízky, zeleninou a domácí sojanézou a raw malinový dort.



Určitě se nebojte uspořádat veganskou oslavu, a přeji vám, ať se vydaří a všem chutná co nejvíce!







4 komentáře:

  1. Jednou jsem byla na oslavě veganských narozenin a bylo to taky parádní :) Sushi, hummus s nachos, štrůdl se zelím, různé dipy, domácí kečup a ,,tatarka", grilovaná zelenina, robi maso, tempeh... mmmmmm :) Nedávno jsem grilovala, ale nechala jsem to na někom jiném, tak jsem měla jen zeleninu, jeden dip se moc nepovedl (s koriandrem, ble, možná ho tam bylo moc), ale skvělé byly grilované banány viz můj blog, kdyby tě to zajímalo a nemáš nic proti banánům.

    OdpovědětVymazat
  2. to zní bezvadně:) zajímaly by mě právě recepty na různé jednohubky,tak si to tady prolezu:)
    plánuju vegan piknik pro kamarády masožrouty,kterým jsem to slíbila jako odměnu za to,že se podívají na Pozemšťany a zamyslí se

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá nádherně a určitě je to i dobrutka, tak jako všechno,co jsem od tebe ochutnala!Těším se na recepty :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, dekuju :) Vsechny recepty uz jsou davno pridane, tak se muzes mrknout :)

      Vymazat